FRS-W 6 oktober...

Sv: FRS-W 6 oktober...

Jag hade planer på att komma men jag har inte fått hem mitt hö än och det måste ju gå före allt annat.
Har ni fått in nå anmälningar än,?
Det verkar vara så segt att få folk att skicka in i tid, nu är det väl på vippen att inte Bwrs tävling i Norberg blir av just pga få anmälda. Trist,,:crazy:

Ja, och det är ju inte kul, nu får vi väl inga ryttare från dom trakterna heller. Tror faktiskt att vi inte har fått in en enda anmälning...:mad:

Fast anmälningen är inte skickad än, med snart! :angel:

Du är nog inte ensam!!!! Tror att det kommer att rassla till i slutet av veckan!

Hallo! Hur ser det ut att bli med tävlingen, har det kommit in nå fler anmälningar?

Totalt tre anmälda igår:eek:......
Vi hoppas att det dräller in en massa idag och på måndag, vore ju inte kul att behöva ställa in igen!!!
Har du hört hur det går för BWR?

TRE , OJJ.. :eek:
Ser verkligen fram emot eran tävling, så jag hoppas att det blir av !!

* HÅLLER TUMMARNA * :bump:

UPPDATERING!

Endast 14 starterså här långt, endast trail, ranch trail, western riding och showmanship at halter kommer att kunna köras i dagsläget, OM tävlingen blir av! Behöver MINST 15 starter till för att det ska gå bli tävling!!

Var håller alla westernryttare hus????:confused:

Åh, Fy va tråkigt...
Jag förstår inte varför det är fler som har anmält sig?
Det kan väl kanske bero på att det är en annan tävling dan efter också, men personligen tyckte jag att ni hade roligare klasser :angel:

Kan ju säga att vi är minst sagt besvikna på att de la sin tävling samma helg, fult att förstöra för andra:mad:klubbar i närheten!!!
ALLA förlorar ju på det!

Precis!
Och det är nog knappast några som efteranmäler sig till deras om nu inte eran blir av. Jag betalar iaf inte dubbla anmälningsavgiften för det. Tycker att det bra dyrt endå! :p

:mad:

Jag kommer på eran tävling. Ska skicka in anmälan idag. :)
Men det verkar inte som att någon är anmäld i de jag vill starta. Tråkigt!

Kan ju vara så att det precis går ihop om DU kommer!!!;) Vet att det iallafall var nån anmälan i reining, har inte stenkoll på resten, men vi avvaktar veckan ut ifall det kommer efteranmälningar!

Det är väl WRAS som rår för det med de nya licensreglerna.
Själv ska jag åka på SM i plöjning den dagen. Där blir det bland annat också ropinguppvisning.
Jag tror att WRAS är på god väg att ta död på westernridningen med de nya licensreglerna.
De som har quarter eller paint tävlar hellre i rasföreningarnas tävlingar och vi andra är inte intressanta.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Amanda_F
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 308
Samhälle https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/vgkzqB/da-hojs-elpriset-for-de-flesta-hushall Visste inte att elpriserna går upp sista oktober...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 708
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka