FrontPage-ladda upp sidan....

QuickStar

Trådstartare
Nu har jag äntligen lyckats göra klart sidan i Front page men nu uppstod ett problem...

Jag ska tillsvidare lägga upp sidan på Spray, (Tripod) och har aktiverat funktionen "aktivera Frontpage-någonting"
Då ska det räcka att trycka på "publicera websida i Frontpage enligt instruktionerna på Sprays hjälp sida..

Problemet är bara att det går inte att klicka på publicera websida i arkivmenyn, den är liksom grådaskig text och inte svart som det borde vara..
VARFÖR är det nu så och hur kan jag då publicera sidan på detta eller annat sätt?

Nu har jag slitit och äntligen lärt mig grunden och fått till en hyfsat snygg sida och så får jag inte upp den.. typiskt!

HJÄLP!
 
Sv: FrontPage-ladda upp sidan....

Jag brukar kopiera in koden och lägga ut den på t.ex. freewebs.com.

Om du förstår vad jag menar! =)

Lycka till!
 
Sv: FrontPage-ladda upp sidan....

Jag förstår men vart hittar jag koden i frontpage då?

Ska jag öppna sidan i tex anteckningar då?

*okunnig*
 
Sv: FrontPage-ladda upp sidan....

Det ska finnas brevid den nedre skrollbaren.

Där finns antingen fyra eller tre alternativ (Design, Dela, Kod eller Förhandsgranskning)

För att få HTML-koden för din sida så trycker du bara på "Kod" så dyker allt upp, markera allt, ta sedan ctrl+c och klistra sedan in där du vill ha den (snabbkommando: ctrl+v)
 

Liknande trådar

E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vi har Frontpage på datorn. Sedan tidigare har sambon sin hemsida byggd i denna och publicerad på tripod. Nu har jag gjort mig en egen...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Lilldemonen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp