Sv: Frontline

Jag har använt frontline till öronskabb på en kull kattungar vi hade, fungerade suveränt bra, skabben försvann på en gång.(Men bara en droppe i varje öra.)

Ska kanske tillägga att det var en veterinär som tipsade om att det gick bra att använda.

I örat alltså?
Jag har bara haft det i nacken på missarna.

I nacken mot fästingar.
I örat mot öronskabb (det enda som fungerat på mina missar - kom aldrig tillbaka efter behandling!)

jo det gör det... vi hade det på våran europe och det hjälpte

Det fungerar, men är inte registrerat för den användningen.

Ah, det var synd att ingen talat om det för mig förr. Då ska här droppas!

Det har fungerat jättebra mot öronskabb på mina katter! :D

Fick rådet att använda det av sköterskan då mina hade öronen fulla av skabb och det funkar men numer får man inte röra öronen på hanen och jag har rester av Frontline på en vägg hemma. Skyddsglasögon kan vara bra att ha:)

Jag har droppat annat medel i öronen på dem förut, så det ska nog gå hyfsat hoppas jag. De hatar det i och för sig, men bada är värre.
Och äta piller ska vi inte tala om!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 084
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix