Front Page

Sv: Front Page

FrontPage ingår inte i standard Office-paketet. FrontPage får man antingen köpa löst eller i ett annat Office-paket.

FrontPage kostar, som också sagts.
Du kanske kan finna andra alternativ genom att söka på Google här.

Vad är det du vill göra? Kanske kan hjälpa dig en bit på vägen :)

Samma här... Ang Front P....
Dottern hade hemsida gjord i FP ,efter datorbytet så har vi inte FP längre och jag kan inte hitta skivan med prog heller.Hon vill så gärna uppdatera sin sida...
Vi har kollat igenom våra Office skivor och alla andra prog men inte FP...

Men PM:a mig så kanske vi kan lösa uppdateringen :)
Antagligen har din dotter använt design-läge, men vid uppdatering utan frontpage krävs kodläge. Om jag får tillgång till hemsidans adress, så är det inga problem :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur