Frisyrtips

Bubble

Trådstartare
Jag har typ världens tråkigaste frisyr och skulle vilja förnya mig lite :) Har haft samma frisyr alltid typ ;) För nått år sen klippte jag till axellångt ungefär det är väl den enda förändringen (växte dock ut rekordfort igen så).

Kanske någon här som har tips på nått som skulle kunna passa så jag har nån ide då jag går till frisören!

Skulle vilja ha lite kortare och kanske nån ny färg. Helst en frisyr man inte behöver styla och fixa så mycket.

Tacksam för tips!

Såhär ser det ut nu:

2013-08-10_142736_520b6ac7ddf2b31c76495f4c.jpg

Sv: Frisyrtips

Jag klippte en asymmetrisk frisyr i somras, dvs. kort på ena sidan och typ axellångt på den andra. Jag är så sjukt nöjd! Det är inte alls mycket fix utan blir tvärtom fint med bara en genomborstning och lite lite vax (typ, köper en speciell produkt av min frisör) efter tvätt.

Man kan ju leka massor med färg också om man gör så. Viktigast för mig är att ha en riktigt bra och kreativ frisör. Min frisör är specialintresserad av färg, det är hur kul som helst!

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 163
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag har tröttnat på långt hår nu. Det bara hänger rakt ned eller så har jag det i en knut mitt på huvudet. Är kass på att sätta upp...
2
Svar
38
· Visningar
3 376
Senast: WBanna
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 369
  • Artikel Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur