Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt att medlemsskap inte är ok, det är ok för mina kollegor som spelar fotboll. Kanske beror på vår arbetsgivare.medlemskap är inte heller ok liksom utrustning.
Jodå, arbetsgivaren kan få besluta vad som är OK. Däremot kan de inte godkänna vad SKV inte godkänner.
Men vissa arbetsgivare godkänner ju bara kort på ett visst gym t ex.
Friskvårdsbidrag kan ju vara möjlighet att "utöva friskvård" på betald arbetstid också, inte enbart möjligheten att få ett träningskort betalt eller liknande.
Det finns de i tråden som säger tvärt emot dig, både att utrustning är ok och att de får "skobidrag" av arbetsgivaren.@Mia_R nej utrustning ingår öht inte i bidraget det har det aldrig gjort .
Om man tex (som exempel) har bidrag för padel (väldigt poppis träning) så drar man av kostnaden för utrustningen på kvittot och ang bidraget .
Allmänt : ang bidragen tycker jag att SKV är ganska ypperligt lättförståeliga ang det hela om man läser där Står väldigt utförligt och tydligt och enkelt sen många år
Nu IOM nya godkännandet gällande golf och ridning behöver de lägga till dessa . Och lär bli nedringda nu om var definitionerna går osv innan det är klargjort .
Skobidrag har inget med friskvårdsbidrag att göra. Jag får också skobidrag för att min arbetsgivare kräver att jag har skor som uppfyller vissa kriterier när jag är i tjänst.Det finns de i tråden som säger tvärt emot dig, både att utrustning är ok och att de får "skobidrag" av arbetsgivaren.
Konstigt att medlemsskap inte är ok, det är ok för mina kollegor som spelar fotboll. Kanske beror på vår arbetsgivare.
Skobidrag är ett eget bidrag.Det finns de i tråden som säger tvärt emot dig, både att utrustning är ok och att de får "skobidrag" av arbetsgivaren.
Det finns de i tråden som säger tvärt emot dig, både att utrustning är ok och att de får "skobidrag" av arbetsgivaren.
Kommer gälla för träning för tränare om man åker iväg eller står på större anläggning dit tränare kommer men inget annat som jag förstått det förutom ridlektioner på ridskola. Hmpft för min del hade de betytt att jag inte skulle kunna utnyttjare då min tränare kommer hem till oss