Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag inte provat deras byxor själv, men sonen köpte från Engelsons och blev väldigt nöjd.Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt material. Har haft från Revolution Race en gång i tiden men skulle inte ta på mig byxorna igen. Någon som har bra tips?
Dom sitter väldigt tajt och jag vill inte ha byxor som sitter åt om det inte är sömlösa tights. Köpte både ostretchiga och dom som skulle vara stretchiga och tyckte det var tajt, obekvämt tyg och mycket sömmar som skavde.Revolution race har väldigt många olika modeller. Vad är det som gör att du inte gillar dem? Tänker det kan hjälpa att veta vad man kan tipsa om.
Jag har ett par South West Friluftsbyxa Wega som är väldigt mjuka och stretchiga och är normala i midjan. (jag avskyr hög midja)
Jag har flera par Lundhags Makke, de har en tillräckligt låg midja för mig där det mesta annat jag provat är obekvämt högt.
Justerbar storlek i midjan, och i största allmänhet supersköna!
Ser tyvärr ut som korvskinn på modellerna.Uhip.
De är som vilka friluftsbyxor som helst, men de är ju inte baggy. De är väldigt stretchiga!Ser tyvärr ut som korvskinn på modellerna.
Uhip.
Hmm, ja normala i alla fall så kanske för hög om man föredrar låg.Jag har uhip, men tycker att de är rätt höga i midjan? Bland de högsta byxorna jag har...
Byxor som är normala mot höga går typ upp till mina bröst. Jag har liksom ingen överkropp, inget mellanrum mellan revben och höft, mina revben går liksom ner innanför höftbenen.Jag har uhip, men tycker att de är rätt höga i midjan? Bland de högsta byxorna jag har...