Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg "debatt" på kanal 1 förra veckan som handlade om vilka hönor som har det bäst, frigående eller i bur. Nån mer som tittade på det? Vad tyckte ni? Är det bättre med frigående hönor eller burhöns? Vilka ägg köper ni?
Jag köper aldrig burhöns. Däremot frigående inomhus varvat med ekologiska.Såg "debatt" på kanal 1 förra veckan som handlade om vilka hönor som har det bäst, frigående eller i bur. Nån mer som tittade på det? Vad tyckte ni? Är det bättre med frigående hönor eller burhöns? Vilka ägg köper ni?
Såg "debatt" på kanal 1 förra veckan som handlade om vilka hönor som har det bäst, frigående eller i bur. Nån mer som tittade på det? Vad tyckte ni? Är det bättre med frigående hönor eller burhöns? Vilka ägg köper ni?
Ju mer jag lär mig om hur höns har det inom äggproduktionen desto gladare är jag att vi kan ha egna höns. De pickar och krafsar i trädgården, uppvaktas av sin tupp och bieffekten av att någon vill ruva är inte så dum den heller.
Innan vi hade egna höns försökte vi alltid att köpa ekologiska höns eftersom de har lite större utrymme och kan gå ut.
Min mamma köper nästan alltid ägg åt mig med dubbla gulor i hos någon som hon känner som har höns. Om jag blir utan köper jag frigående. Om det nu är så mycket bättre vet jag inte längre. Pest eller kolera känns det somVilka ägg köper ni?