frieser + ngn hundras = ny tävlingsgren??

panzy

Trådstartare
Nån som va på ribban i höstas/somras o såg detta?? Det va ngn uppvisning, en massa olika raser visade upp sig o när det va frieserhästarna så hade de ngn uppvisning där man styrde hunden från hästryggen. Om jag fattade det rätt så va det ngn ny tävlingsgren :confused:

Nån som va där o minns eller har hört om detta nånannanstan??? har en bekant som blev väldigt intresserad
 
Sv: frieser + ngn hundras = ny tävlingsgren??

Det enda jag minns från frieser och hund från ribban är när de visade schnauzers (tror jag det var?) tilsammans med frieserna. Men det är nog inte samma sak som du menar..
 
Sv: frieser + ngn hundras = ny tävlingsgren??

vet inte alls vilken hundras det va... de va nån uppvisning, ryttaren styrde hunden från hästryggen..

jag tittade inte så noga men en bekant som va med hävdar att man kunde tävla i det där :confused: Jag lovade o kolla om jag kunde hitta nått om det... kan du inte berätta mer om vad du såg? o va du fick för uppfattning om det...
 
Sv: frieser + ngn hundras = ny tävlingsgren??

Fast det var ingen hundkontroll från hästryggen.. Jag missade nog det du pratar om.

Kanske finns det något på hemsidan, om inte den blivit uppdaterad?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 306
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 777
Senast: lewellyn
·
Islandshäst Jag lovade i en annan tråd att leta fram text och bild från mina böcker om de islandshästar som importerades till Sverige på 1910-talet...
Svar
4
· Visningar
2 888
Senast: OlleAtlas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp