Fribiljetter GHS.

Mia_R

Trådstartare
Jag har vunnit fribiljetter till GHS i morgon, torsdag. Tyvärr har jag själv inga möjligheter att gå men kanske någon annan vill ha dem? Det är för två personer, dels till morgonen kl 09, rad 16, och sedan två till kvällsföreställningen kl 18, rad 21. Den som vill ha dem får hämta dem vid Korsvägen ikväll, onsdag.

Jag har vunnit fribiljetter till GHS i morgon, torsdag. Tyvärr har jag själv inga möjligheter att gå men kanske någon annan vill ha dem? Det är för två personer, dels till morgonen kl 09, rad 16, och sedan två till kvällsföreställningen kl 18, rad 21. Den som vill ha dem får hämta dem vid Korsvägen ikväll, onsdag.
Ingen som vill ha dem? :confused:

För de som fortfarande tvekar, det går att hämta biljetterna och gå senare under dagen. ;)

ca 09.00 Sverigeponnyn presented by Guldfynd - Semifinal​

ca 12:00 Lövsta Future Challenge Jumping Unga Hästar - Omgång 1​

ca 14:00 Lövsta Future Challenge Dressage International Tour​

ca 15:15 Öppen träning dressyr​

ca 16:00 Mounted Games presented by Hööks​

Hur är det, kan man hämta ut biljetterna på plats om man glömt de hemma med ett bokningsnummer eller något? Dottern vann också fribiljetter, till imorgon, som vi inte kan använda eftersom vi bor långt iväg och inte har sportlov. Tyvärr kom de inte i lådan förrän idag, vet någon om det går att ge bort dem eller är de förbrukade?

Hur är det, kan man hämta ut biljetterna på plats om man glömt de hemma med ett bokningsnummer eller något? Dottern vann också fribiljetter, till imorgon, som vi inte kan använda eftersom vi bor långt iväg och inte har sportlov. Tyvärr kom de inte i lådan förrän idag, vet någon om det går att ge bort dem eller är de förbrukade?
https://www.ticketmaster.se/artist/gothenburg-horse-show-biljetter/910645#frgor-&-svar

kanske finns svar där?

Jag fick mina skickade till min mamma i Göteborg för de var osäkra på att de skulle hinna fram annars.

Står ingenting vad som gäller vid vunna biljetter tyvärr.
Jag fick mina skickade till min mamma i Göteborg för de var osäkra på att de skulle hinna fram annars.
Var inte ens aktuellt för oss, vi hade ju hoppats kunna gå själva och då hade det inte varit några problem men nu kommer vi inte att kunna gå tyvärr.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Görel
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 638
Senast: Freazer
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 651
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 556
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Hönstråden II