Frestyle reining

Sv: Frestyle reining

Självklart finns det i Sverige :D
Har dock inte sett någon svensk rida utan tyglar/träns bl.a

Visst finns det freestyle reining i Sverige.
Jättekul att se och vi har en Bukare som gjorde en underbar sådan på Chappen om jag inte har fel ;):D

Visst finns det freestyle reining i Sverige.
Jättekul att se och vi har en Bukare som gjorde en underbar sådan på Chappen om jag inte har fel ;):D

Månne menar du lilla mej:o:;).
Det finns 9 obligatoriska moment, läs i wras regelbok. Det är otrololigt kul. Vi kunde inte mycket men vi va charmiga (tror jag) kallas numera för clownen. I höst ska manegen fixas till:bump:. Räknar med att ställa upp på rhc 2008 om jag överlever min 50 års dag,men det gör jag nog . Jag fixade ju tältning o div på Chappet:banana:

Ha tänkte damma av tråden.
Nu alla ni som planerara att va me på RHC o inte fixar ridklasserna på stång , ett tipps , rid FR . As kalas . de vore helt sjukt om vi bukisar ställde upp i de. Det är ju 5 års jubeleum 2008. Vill bara , pigga upp lite. De e bara 4 mån kvar till stugbokning

jag ska vara med på chappen nu har jag en quarter oxå men vet inte om jag ska vara med på freestylen får se har ingen som kan slid stop ännu. men spinn kan han. Men kul vore det. skulle så gärna vilja lämna quartern på utb men har inte råd att betala 5 imån.Tyvärr.

jag ska vara med på chappen nu har jag en quarter oxå men vet inte om jag ska vara med på freestylen får se har ingen som kan slid stop ännu. men spinn kan han. Men kul vore det. skulle så gärna vilja lämna quartern på utb men har inte råd att betala 5 imån.Tyvärr.

Hi , de ingår bara stops i fr, inga slidar. So go for it. Ja gjorde de ju o fick poäng, vi kan varken de ena eller de andra.:bump:

Självklart finns det i Sverige :D
Har dock inte sett någon svensk rida utan tyglar/träns bl.a

på hjo ko i år var det en tjej som red utan huvudlag.. (nämner inga namn..) men grymt duktig var hon!! hon vann klassen dessutom... *ler*

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
510
Senast: Mirre
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: CaisaCax
·
Gnägg Undrar om någon vet ifall det finns något kul sällskapsspel med hästtema? Tänkte det kunde vara en kul julklapp till ett av barnen i...
Svar
6
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21

Omröstningar