JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Franskt och spanskt på unghäst-VM i distansritt
Moderator
Hästnyheter
Den 7 oktober avgjordes Unghästfinalerna i distansritt i skogarna runt Julmyra och Morgongåva i Uppland. Unghästarna får poäng på sin...
Hästnyheter
Nästa år får bara hästar som är registrerade som PRE/CDE representera Spanien på unghäst-VM i dressyr. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
För första gången på nio år har Sverige ett fullt lag till VM i distansritt för juniorer och young riders. Fem ryttare styr mot Verona...
Hästnyheter
Estland tog hand om alla medaljerna utom en när Nordiska Baltiska Mästerskapen i distansritt avgjordes utanför Kurtuvenai i Litauen på...
Tovig katt
Katthälsa Vi gör lite i taget på vår långhåriga, och ser nuförtiden till att kolla igenom pälsen varje kväll så det blir aldrig mycket.
Man kan...
skiesabove
6 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 94
Katt
Rehabtid dragna tänder
Katthälsa Maja fick ju dra två tänder när hon var 16. Åt som vanligt dagen efter, fick smärtlindring ett par dagar och vi hade återbesök för att...
Sassy
35 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 70
Katt
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Världens bästa lilla hund ❤️ och matten älskar kvällspromenaderna nu när de är ljust ute
ii-ssa
50 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 32 612
Hund
Shettistråden del II
Gnägg Min hundtrimmer från Biltema gav upp efter 1 halsklippning...
skiesabove
8 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Jag har bytt ut alla mina mot MD compression. Vägrar rida i nåt annat. Haft tre par som jag roterat mellan, och nu efter ca 3-4 år är...
Oknytt
27 minuter sedan