Från .wma till .mp3

kpist

Trådstartare
Kopierade låtar från skivor, för att lägga i mp3-spelaren, men nu kommer jag inte ihåg hur jag gör om dom.. Hjälp?
 
Sv: Från .wma till .mp3

Jag har själv haft X antal trådar om det här, men inte fått något svar. ;) Jag skulle själv gärna vilja konvertera mina wma till mp3 nämligen... Så jag hoppas någon har en smart lösning den här gången. :)
Än så länge har jag bara hittat program som kostar en hel del...

Borde det inte följa med något program till mp3-spelaren förresten? :crazy:
 
Sv: Från .wma till .mp3

Nej det följer inte med något program.

Men nu har vi kommit på hur man gör dom till mp3 direkt när man kopierar iaf. :)
 
Sv: Från .wma till .mp3

kan man konvertera andra musikfilformat med, typ .ogg och .acc?
 
Sv: Från .wma till .mp3

Tack för tipset. :) Ska läsa lite mer noggrannt sedan när jag får tid.
Men jag skulle tro att det inte är rätt program för mig. Jag har provat flera program tidigare som har kunnat musikfiler från CD i olika format till mp3. Dock har jag aldrig hittat ett program som kan konveretra från wma (filer på hårddisken) till mp3.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 366
Senast: Marita73
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 581
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Jaha, 2 partier röstade emot chat control 2.0 resterande ja. C och SD sa nej till förslaget. V och MP tycks ju inte ta sitt jobb på...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 616
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp