Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du känt på en air någon gång? Den är liksom helt ljuvlig! Snygg, smidig, superlätt utan att vara liksom för liten och dålig som de flesta mini-PC är.
Enda nackdelen med airen tycker jag är att jag får såna tvångstankar om att kasta den upp i luften och snurra den på fingret som en pizzadeg.. Den väger ju ingenting!!! Jag har än så länge inte gjort det dock..
Nä är man gamer ska man nog inte byta till mac! Jag är det dock inte, de spel jag spelar är appar på min padda, haha.
Har du känt på en air någon gång? Den är liksom helt ljuvlig! Snygg, smidig, superlätt utan att vara liksom för liten och dålig som de flesta mini-PC är.
I macbook air!
Och det är ju bara insidan.
Startar på 1 sekund jämfört med flera minuter på PC. Stänger av lika snabbt.
Hänger sig typ aldrig vilket de flesta PC jag någonsin jobbat med gör titt som tätt.
Pekplattan är guld för att hantera en laptop utan mus. Jag kan inte alla kortkommandon men shit vad de jag använder underlättar!
Batteritiden är lång, jag har nästan aldrig med mig sladden.
Programmen funkar superbra.
Jag kan hålla på hur länge som helst. Det finns liksom inga nackdelar för min del
Jag blir så nyfiken på vad det är för krångel ni haft på era PCs, ni som är så lyriska över att saker funkar på mac?
Alltså, jag har haft Mac sedan 1998 eller så,