Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh, blågolden, vilken fräsig kombination!Blågoldentabby
Din Alice är ljuvlig både som liten och stor!
Så vuxen han ser ut redan där!Lilla gullkissen 17 veckor:
Visa bifogad fil 142637
Men wow vilken fin tjej! Vilken krageLilla lo´s Altaria (Alice) som vuxen 5 år nu.
Jaa den verkar inte vara jättevanlig?Ooh, blågolden, vilken fräsig kombination!
Ibland blir jag hemmablind men så visar jag någon ny en bild av min katt och typ "ja men hon är faktiskt väldigt vacker!"
Möjligen den vackraste katt jag kommer någonsin att ha
Hon ser väldigt bestämd ut rakt igenom! (?)Megara nu. Tycker iofs inte att hennes ansiktsuttryck inte är helt olika från kattunge till vuxen
Visa bifogad fil 142742
Jag är ingen som går på kattutställningar så jag är inte rätt person att fråga men jag tror inte att det är så himla vanligt. Jag har läst lite om färggenetik hos katter och tycker att den här hemsidan har hjälpt en hel del: http://messybeast.com/colour-charts.htmJaa den verkar inte vara jättevanlig?
Hon är jättefin! Verkligen en katt i min smak
Nu hänger jag inte med, tror du han har fel färg i stamtavlan? Agouti och tabby är väl olika sorters mönster?Jag är ingen som går på kattutställningar så jag är inte rätt person att fråga men jag tror inte att det är så himla vanligt. Jag har läst lite om färggenetik hos katter och tycker att den här hemsidan har hjälpt en hel del: http://messybeast.com/colour-charts.htm
Din kille är nog agouti tabby av vad jag kan se på fotot.
På hemsidan ovan finns golden med på nr 6. Det är dock på engelska så jag är inte säker på om blågolden innebär samma sak på engelska (med tanke på att hästfärger på svenska och engelska kan låta likadant men innebära olika saker ), men det är den enda som innebär något med golden på sidan så verkar ju sannolikt att det är det. Kan dock inte se om det är shaded eller tipped golden..
Jag tycker att Carsten har en otroligt läcker färg som vuxen, därav min nyfikenhet
Min katt har fel färg på sin stamtavla så jag fick ta hjälp av buke för att reda ut det men hon är ju ragdoll så hon föddes vit så då är det svårare att se. (Plus att med föräldrarnas färger så blev det "självklart" vilken färg hon hade då inga andra möjligheter fanns.)
Om jag minns rätt så är hon lilasköldpaddetabby bicolor
Så fin! Är det sibir?Cheenu hos uppfödaren, uppskattningsvis 6-8 veckor gammal, och för ett par månader sedan, snart 6 år gammal.
Visa bifogad fil 142756