Framtidens ridskola - en naturlig knytpunkt

(Ridsport)
Den svenska ridskolan har en mångårig tradition av att lära ut ridning och hästkunskap. I varje kommun finns en eller flera ridskolor. Nu ska den svenska ridskolan ta klivet in i framtiden med förtroende och kunskap.

Läs mer...

Sv: Framtidens ridskola - en naturlig knytpunkt

(Ridsport)
Den svenska ridskolan har en mångårig tradition av att lära ut ridning och hästkunskap. I varje kommun finns en eller flera ridskolor. Nu ska den svenska ridskolan ta klivet in i framtiden med förtroende och kunskap.

Det låter spännande! Jag vet t.ex. många som inte rider längre p.g.a. stela leder, övervikt, pajade knän eller vad det nu kan vara men som skulle älska att ändå kunna göra hästrelaterade grejer och inte bara följa med barnen till ridhuset (om de ens har hästintresserade barn). :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 320
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 320
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama