B

B1an

om jag uppfattat det hela rätt så är frames olika "rutor" på hemsidan. En för menyn en för rubrik och en för sidan t.ex. Stämmer det? Isåfall, kan någon tala om för mig hur man bär sig åt för att göra sådana?? Är varje "ruta" ett en egen fil? Hur gör man egentligen?? :confused:
 
Hm...vet inte varför, men om man har ett litet fönster upp med din sida så göms menyn under själva sidan. Själv föredrr jag om det är tvärtom...fast det kanske bara är jag. :o
 
jo det har du rätt i men jag vet inte hur jag kan ändra på det... jag är alldeles ny på frames
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
285
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp