• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 309
Sv: Frågor

Vad använder ni till era hästar på sommaren (hagen, ridturer, inne)?
- Popeye går naken ute i hagen, men till sommarbetet kommer han få switch pour on på sig, utom på sadelläget. Lägger också på tjärsalva runt mule och i ljumskar.

Vilka färger (på täcke, grimma, sadel m.m.)?
- Marinblått överlag, beige på tävlingstäckena. Sadeln är cachoufärgad (mörk rödbrun), tränset likaså.

Hur klär ni er själva (i stallet och under ridturen)?
- Beiga eurostar-, eller marinblå kritstrecksrandiga pikeurbyxor. och nån t-shirt. Blåser det så har jag min jaguar jacka på mig. Graninge-, läderstövlar eller jumpaskor

Vad använder ni till era hästar på vinter (hagen, ridturer, inne)?
- Då har han fodrat bomullstäcke och olika utetäcken beroende på temperatur. Yllefilt eller ländtäcke när jag rider.

Vilka färger (på grimma, sadel, täcke m.m.)?
- marin, grönt och beiges är ledordet

Hur klär ni er själva (under ridturen och i stallet)?
- Manchesterridbyxor i beige eller main. blå Mustojacka och keps. Graningestövlar med fårskinnssulor

Sv: Frågor

På hästen när jag tränar har jag!!
Lindor ,
Sadel,
Träns svart St´u´bben

Mig sjäv:
Eurostar ridbyxor vinröda
Beige piketröja
Beige/vinröd väst
sporrar
Petrie Stövlar
(....Dressyrspö...)

((Dressyrryttare helt igenom))

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
754
Senast: jemeni
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025