lottis.h

Trådstartare
Jag har nog varit otydlig innan!
Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst.
Han har fått diagnos förändringar/pålagring I lumbrosacalleden och Si-leden vänster sida

Om någon har varit med om samma diagnos , vad har ni gjort för behandlingar på era hästar? Funkar dom idag eller är risken att det blir sämre?
Tusen tack på förhand 🥰
Om ni vill följa oss finn vi på Instagram CHjorth
 
Om du har frågat samma sak tidigare kansle du ska fortsätta i samma tråd och tydliggöra i den istället?
Tyvärr har jag inte haft någon med pålagringar i just SI led.
Vilka behandlingar har ni prövat på din häst?
Och hur länge har problemen funnits och hur yttrar de sig?
 

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Ajda
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: nexxa
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Lovisa.E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 558
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp