Fråga om råd

M

mizz

Söker annorlunda läger till en kille, ej traditionellt. Lade in en förfrågan på Hästmänniska. Men den verkar borttagen.

Fel forum?
Fel sorts fråga?
Fel vaddå?

Hur göra?

Sv: Fråga om råd

Jag kan tänka mig att det sågs som en efterlysning vilket inte är tillåtet.

Annars måste jag säga att just Hästmänniska är det forum jag har svårast att få kläm på. Jag har både startat egna trådar och sett andras som jag tyckt solklart passat där som bums blivit borttagna. En del trådar flyttas en del tas bort. Jag fattar faktiskt inte alls vad man får och inte får skriva där.

Sv: Fråga om råd

Eller en efterlysning i annonsforumet kanske ;) ;) ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
658
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 129
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V