Fråga om graffiti

unforgiven

Trådstartare
Finns det några skolor i sthlm som erbjuder kurser inom graffiti? Jag har inga planer på börja förstöra tunnelbanevagnar o så men skulle gärna vilja prova på att måla någonstans där det är tillåtet och lagligt.
 
Sv: Fråga om graffiti

kurser vet jag inte om det finns men lagliga väggar finns på flera ställen i länet.
både norr och söder om. googla och du ska finna ;)
 
Sv: Fråga om graffiti

Finns det några skolor i sthlm som erbjuder kurser inom graffiti? Jag har inga planer på börja förstöra tunnelbanevagnar o så men skulle gärna vilja prova på att måla någonstans där det är tillåtet och lagligt.

Skolor vet jag inte. Men många program har ju inriktningar inom grafik o konst m.m. Men du kanske läste något om art of the streets, när det var aktuellt i stockholm? nu har de dock påbörjat en sverige-turné art of the streets
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 157
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 624
Senast: Fruentimber
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Rosett
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp