Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad gott det ser ut! Det måste jag provaGårdagens, för vem gör jag detta? Jag älskar nybakat bröd, så för mig själv antar jag? Visa bifogad fil 85377
Det där ska jag sparaGårdagens, för vem gör jag detta? Jag älskar nybakat bröd, så för mig själv antar jag? Visa bifogad fil 85377
Åh, Ostindia! Den servisen har vi i sommarstugan6. Fika
Givetvis är idag dagen när det inte finns något sött hemma och jag dessutom inte är det minsta sugen men jag fyndade tre små kaffeassietter på loppis tidigare idag. Tänker att de kommer vara perfekta att ha datorsnacks på, passade dessutom bra som assiett/underlägg till stora tekoppar och spillbricka till sojaskålar
Visa bifogad fil 85432
Åh, Ostindia! Den servisen har vi i sommarstugan
Ja min mormor, som var flitig auktionsbesökare, måste ha köpt en smått osannolik massa delar för hon hade en hel uppsättning hemma och en hel uppsättning i sommarhuset (som nu är vårt). Minns också att hon var förtjust i framförallt färgen.Vad roligt! Jag tycker den är så härlig i färgen Är inte en sån som har kompletta samlingar av porslin men köper på mig delar av Ostindia närhelst jag hittar dem.