Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är numrerade efter datumen i februari, så imorgon fotar du enligt nr 2 på listan, den tredje februari nummer 3, osv... Så ja, tanken är att man ska ta dem i ordning!
(Bilden är den första maken tog när vårt barn fötts. Två päron och äpplet. Det här är vårat första familjefoto. )2. Familjehistoria
Visa bifogad fil 85072
Jag skulle just fråga! Så himla gulligt(Bilden är den första maken tog när vårt barn fötts. Två päron och äpplet. Det här är vårat första familjefoto. )
Vi har den också hemma, tillsammans med några andra nostalgi-/historiekärleksväckare.2. Familjehistoria
Gammelmorfar stred vid fronten i finska vinterkriget och det här var spriten som soldaterna bjöds på när Mannerheims 75-årsdag firades 1942. Pappa köpte en flaska var till mig och min bror när han var i Helsingfors för ett gäng år sedan och även om det inte är något superspeciellt så har jag sparat den som ett minne.
Visa bifogad fil 85088
Ja, en total överraskning för mig att han gjorde så.Jag skulle just fråga! Så himla gulligt
Min brorsa tog istället en bild på två vanliga champagneflaskor och en i ministorlek, det säger en hel del om honom