Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!Visa bifogad fil 32488stranden från i söndags
Har dammat av min gamla nikon d40x, men kommer fasen inte ihåg moms inställningar. Har bara ett objektiv, 18-50, gillar att fota porträtt på lite närmre håll utan att behöva krypa in i mina modeller
Har ingen dator och ändå tappat bort sladden för överföring... Så satsa på ny kamera, nytt objektiv, bättre mobil, bra kompaktkamera... Har inte lust eller råd att lägga mycket pengar på kamera nu.
Edit: det som mest får mig att tveka inför systemkamera är att det är så bökigt att ta med den. Sällan jag bara går ut för att fota, jag kommer på att jag vill fota när jag ser ett bra motiv.
Det sista fick mig att relatera så mycket, de är på sin vakt de där älgarna. Väldigt få gånger jag lyckats ta mig rätt nära dom. Ståtliga djur dock. Fina bilder ändå.För det mesta är jag ganska nöjd med den kamera jag har, men såna här gånger vill jag ha bättre kamerahus, bättre objektiv.
I see you.....
Inte helt enkelt att smyga sig in "fotonära" mitt i natten, på en älg som står och glor på en
tack så mycketSnyggt!