Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!
Visa bifogad fil 83325
Ja, det får kanske bli en ny mobil från mig till mig i födelsedagspresent i höst eller något... Ska bara samtala lite med mitt (konsumtions)samvete förstDet är samma när jag får testa fota med kompisens nya Samsung, det är stooor skillnad!
Ja, det får kanske bli en ny mobil från mig till mig i födelsedagspresent i höst eller något... Ska bara samtala lite med mitt (konsumtions)samvete först
Ja min betalade jag färdigt redan för 2 år sen, men jag drar mig ändå för att köpa en ny... Främst av miljöskäl faktiskt, men sen är jag ju såklart inte jättepeppad på att bränna en massa extra tusenlappar heller.Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål
Frostmular!Tråkiga hagbilder på ovårdade hästar men kunde bara inte låta bli att fota i det underbara vädret idag.
Nybliven 3-åring (för kass på att redigera bort staket och andra hästen ):
Vild liten ponny: