Fototråd del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSCN9064.webp

Från dagens vandringstur. Vet inte om jag ska störa mig på att den där tjejen står där nere till vänster, eller vara glad för det och tycka att det gör bilden bättre. Det visar liksom verkligen hur himla små vi människor är jämfört med stora vida världen.

1641226551497.webp

En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!

1641245627756.webp

En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!

Visa bifogad fil 83325

Det är samma när jag får testa fota med kompisens nya Samsung, det är stooor skillnad!

Ja, det får kanske bli en ny mobil från mig till mig i födelsedagspresent i höst eller något... Ska bara samtala lite med mitt (konsumtions)samvete först ;)

Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål 😬

Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål 😬
Ja min betalade jag färdigt redan för 2 år sen, men jag drar mig ändå för att köpa en ny... Främst av miljöskäl faktiskt, men sen är jag ju såklart inte jättepeppad på att bränna en massa extra tusenlappar heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 176
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 697
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka