Fotografier som skärmsläckare

loveponies

Trådstartare
Jag har sett folk som har olika egna fotografier som växlar som skärmsläckare. Hur gör man det? Någon som vet?

Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper. Klicka på fliken Skärmsläckare. Välj Bildspel för Mina Bilder. Tryck på Inställningar och välj mapp. Klart! :)

på min dator finns de inte "bildspel för mina bilder"
jag har en windows 98 :smirk:

på min dator finns de inte "bildspel för mina bilder"
jag har en windows 98 :smirk:

NOPE

Funktionen "Bildspel" kom väl till WindowsME om inte jag minns helt fel. I XP finns den.

Prova att sök i t.ex. GOOGLE eller på Microsofts egna sidor efter funktionen. Tror att den finns till W98 oxå som extra tillbehör ;)

Jag har Windows 2000, och där verkar inte funktionen heller finnas...
Men menar du att man alltså kan ladda hem den funktionen från Windows?

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
432
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar