Foto - från MMS till hårddisken

Aaricia

Trådstartare
ja, hur? (jag har ingen IRport på datorn.) Undrar om det finns någonstans dit man kan skicka ett mms från sin kameramobil och sedan få hem bilden till datorn. Någon som vet?
 
Senast ändrad:
Sv: Foto - från MMS till hårddisken

på en mobil kan du skriva ett vanligt sms och sedan skicka det till nummer: 100 och då skickas det till en e-mail adress som du anger i sms:ets början. Vet ej om du kan göra samma med mms men jag tror du kan det.

Ett tips som iallfall funkar med Telia och Comviq. Istället för att knappa in ett mobilnummer när du ska skicka ett mms kan du skriva en mail adress (typ hej@hepp.se) så dimper bilden ner på din mail.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
957
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 081
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 697
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp