Fotbadsbalja?

Nera

Trådstartare
Var har ni köpt era baljor ni använder till fotbad?
Fick nyss ett infall att jag skulle fixa mej ett fotbad, något jag inte vet när jag gjorde sist. MEN jag inser nu att med fötterna nedtryckta i en tioliters hink var det inte alls sådär njutningsfullt som min tanke var... Så har ni möjligen bättre tips på vad man kan använda? Helst inget snordyrt alternativ... :angel:
 
Sv: Fotbadsbalja?

Om du inte vill ha något elektriskt utan bara något att doppa fötterna i är ju en rektangulär diskbalja helt okej då fötterna får bättre plats.
 
Sv: Fotbadsbalja?

Jag har ett uppblåsbart fotbad, säljs på bl.a. Designtorget. Fast mitt ligger nerpackat... någonstans... så jag kör numer också med en 10-litershink :D Tidigare hade jag en plastback som precis räckte till för mina fötter, kan ha varit köpt på Clas Ohlson eller ÖoB, men den har blivit förvaringslåda istället.
 
Sv: Fotbadsbalja?

Jag kör med rektangulär diskbalja eller min lite avlånga skurhink, där får mina fötter plats iaf (strl 38).
 
Sv: Fotbadsbalja?

Har också en uppblåsbar fotbalja, skönt att vila fötterna i och tar ingen plats till vardags. Praktiska bärhandtag när man fyllt den. Min kommer från Lagerhause (heter de så?), men Claes Ohlson har väl liknande också har jag för mig.
 
Sv: Fotbadsbalja?

Jag har ett uppblåsbart fotbad, säljs på bl.a. Designtorget.

Då har vi samma! Fast jag köpte mitt för att ha som tvättbalja när jag båtluffar, grekiska proppar passar ALDRIG i handfaten:D

122.jpg
 
Sv: Fotbadsbalja?

Jag använder en gammal hederlig disk-plastbalja!
Fick ett sånt där uppblåsbart elände förra sommaren, men det är lögn i helskotta att lyckas med konsten att blåsa luft i den! Jag har uppenbarligen taskig lung-kapacitet! :D
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 004
Senast: Gunnar
·
Hästvård Är det någon som har ett recept på att göra en egen slicksten? :) Jag har tidigare haft en köpt slicksten med lakritssmak för när...
Svar
5
· Visningar
3 148
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 583
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp