Hört fler som säger att bilderna är knivskarpa och att det bara är att betala och ta lärdom av det.
Jag har själv varit i kontakt med polisen i ett annat ärende (inget allvarligt), visst jag kunde nekat men tycker man personligen vinner mer på att vara ärlig, samt att det känns bättre för en själv. Hade gjort detsamma oavsett.
Ja idioter finns det tyvärr gott om som det är på vägarna. Ser minst i princip en varje dag egentligen hade jag inte velat se någon.
Gillar när jag ser polisen ute på vägarna, för det blir genast lugnare. ”Plåtpoliserna” är ett komplement till både polisen och säkerheten på vägen, då de sätts upp där det är mest risker för faror just för att man ska hålla hastigheten.
Enda gången det möjligen är ok att köra för fort är om det är livshotande t ex. akut måste ta sig till sjukhuset och ingen ambulans i närheten. Annars åker man i god tid.
Tycker själv det är bra att vissa av idioterna på vägarna åker fast, jag vill inte va med om mer vilda western än va det redan är. Ser en hel del på dagarna.