Fosterblåsa 17:e dagen!!!

D

Dizan

Hej alla glada! Måste bara skriva av mig & berätta :love: Stoet som jag har uppe på betäckning m Demonen är idag Ul:ad & dräktig 17:e dagen så på fredag ska jag upp & hämta stjärnan och den blivande :bump: :bump: Sén är det bara vänta, vänta & vänta igen...lång väntan, men det leder förhoppningsvis till något gott :banana:

Hur går det för er andra?

KRAMEN!!!!

Grattis! Då får vi hoppas att vi blir konkurrenter då. :cool:

Vi har varit på UL dag 31, nu är vi framme på dag 44.

Jag blev helt övertygad om att det blir ett sto (efter Gentle Star) när jag såg "ungen" :p

/// ghost

Låter lysande ;) Ses vi på banan i årgångsloppen om fyra år då! (hoppas på ett sto jag också - hon har lämnat två hingstar förut)

//Diana

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 369
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag har den senaste veckan haft hand om min kompis halvblodssto då hon är på semester. I detta har det ingått att jag har kört henne...
Svar
9
· Visningar
1 566
Senast: France
·
Avel Lämnade ett sto på fribetäckning söndag 29/6. Hade ingen koll på hennes brunstcykel, men hon betäcktes flera gånger samma kväll och bara...
Svar
7
· Visningar
2 370
Senast: CK
·
Avel Vi har insiminerat vårat 10 åriga kallblodssto med skicksperma. Hon har tävlat fram till hösten -10 och det har tagit ett tag att få...
Svar
6
· Visningar
1 598
Senast: Casper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka