förvirrad/kval?

Modest

Trådstartare
ska snart köpa en c-ponny som är kvalad till MSV:B.
får jag tävla MSV:B med den direkt (menar inte att jag ska göra det:angel: ) eller räknas det bara med föregående ryttare?
hur kvalar jag till MSV:B isf?
hur kvalar jag till MSV:A?
får jag tävla upp till L:A utan kval?

Sv: förvirrad/kval?

Hej! Vid ägarbyte så nollställs alla poängen. Så du får de ej hoppa MSV. Du kvalar genom att få 40 p (och bli uppklassad ur LB) eller genom 5 felfria grundomgångar i LA. Man behöver ej kvala för att rida LA.

Sv: förvirrad/kval?

Du behöver 10 p eller fem felfria rundor i LA för att kvala MSV B. För MSV A tror jag du behöver 20 poäng i MSV B.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 239
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 290
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 364
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar