Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fotofickor tycker jag också är super! Mina dock sorterade på såtid, så vissa flyttar jag. Tex kortdagsväxterna ligger i början av pärmen tills vårsådden är gjord och då flyttar jag fram dem till augusti-ish.Jag har en pärm med fotofickor i så har jag sorterat efter sorter tex ätbara blommor, kål, ärtor och bönor, örter mm med flikar i kanten.
Jag har också mina I pärm, i genomskinliga fickorJag har en pärm med fotofickor i så har jag sorterat efter sorter tex ätbara blommor, kål, ärtor och bönor, örter mm med flikar i kanten.
Avslöjad Jetejetemycket fröer.Hur mycket fröer har ni?
Jag har min på samma sätt som kryddpåsarna, stående i en låda där man kan bläddra sig igenom dem.
Frågan är hur lite kryddor har du?Hur mycket fröer har ni?
Jag har min på samma sätt som kryddpåsarna, stående i en låda där man kan bläddra sig igenom dem.
Låter helt normalt.Avslöjad Jetejetemycket fröer.
Precis så!Avslöjad Jetejetemycket fröer.
Mina står också packade tätt i en glasslåda, som, svällt till 2...Hur mycket fröer har ni?
Jag funderar på om man kan inreda några gamla cdlådor eller köpa plastlådor och sedan tejpa dit fack/flärpar med månad på...Jag har mina i olika plastlådor med lock eftersom jag har dom i stallet (ifall att någon mus letar sig in, vilket det gjorde typ 1995 sist ). Jag tar plastlådorna från GG som jag köpt fågelmat i.
En idé jag hade var att använda gamla diskettlådor, men dom är lite för små... det går inte i så många fröpåsar i varje alltså.
Jag har en pärm med fotofickor i så har jag sorterat efter sorter tex ätbara blommor, kål, ärtor och bönor, örter mm med flikar i kanten.
Fotofickor tycker jag också är super! Mina dock sorterade på såtid, så vissa flyttar jag. Tex kortdagsväxterna ligger i början av pärmen tills vårsådden är gjord och då flyttar jag fram dem till augusti-ish.
Jag har också mina I pärm, i genomskinliga fickor
Det låter väldigt ordnat, tyvärr har jag aldrig lyckats med att hålla igång det där med pärmar, det bara går inte. Men jag läser och imponeras och tänker mig att det är väldigt praktiskt, om man inte är hopplös på att stoppa in saker i pärmar .Pärm med fotofickor! Helt oslagbart - enkelt att sortera upp och smidigt att hantera.
En moppe-byrå från IKEA har jag tänkt på som ett bra alternativ. 4 lådors eller 6 lådors borde kunna ge en smidig och funktionell uppdelning.Det låter väldigt ordnat, tyvärr har jag aldrig lyckats med att hålla igång det där med pärmar, det bara går inte. Men jag läser och imponeras och tänker mig att det är väldigt praktiskt, om man inte är hopplös på att stoppa in saker i pärmar .