Förvara skivor på ett snyggt sätt?

cherie

Trådstartare
Hur kan man förvara cd-skivor, synligt, på ett snyggt sätt? Vill inte köpa ett tråkigt benny-cd-ställ från IKEA, tycker inte riktigt om ikeamöbler och tycker inte heller de passar in så bra i vår nuvarande lägenhet som är av lite äldre stuk.
 
Sv: Förvara skivor på ett snyggt sätt?

Är det många?
Jag haft några utvalda på en tavellist och resten undanstoppade.
 
Sv: Förvara skivor på ett snyggt sätt?

Ja, det är många. Låter fint, men sambon vill ha framme alla sina kära ;)

Funderar på om en stringhylla vore nåt, eller två om det behövs.
 
Sv: Förvara skivor på ett snyggt sätt?

Det är väl bara att ta valfri bokhylla ni tycker är snygg och som passar i lägenheten och förvara dem i. Sätt hyllplanen så de passar.

Är ni inne på stringhyllor är det mycket snyggare med en större än två små precis bredvid/under varandra (tycker jag).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 739
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 126
Senast: Cattis_E
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 738
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp