förutom IKEA....

Trådstartare
Vart köper man spjälsäng, skötbord mm. Tyckte inte ikea hade så mycket att erbjuda :eek: :D
Helst över nätet :idea:

Sv: förutom IKEA....

Släktingar/vänner/bekanta?

Vi har fått 2 st spjälsängar (1 oanvänd) och har dessutom både min och sambons gamla vagga att välja bland!

Känns helt ok att få en spjälsäng som kostar över tusenlappen ;)

Köp beg. spjälsäng och måla om själv! Finns provburkar med lackfärger i vilken färg man vill, blir både billigt, supersnyggt å precis som man vill ha det:)

www.1klass.se

Vi beställde skötbord därifrån, och spjälskydd och lite sånt.
Det är fri frakt och snabb leverans, så det blir inte dyrare än att handla i butik.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
3
· Visningar
320
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 449
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Eftersom jag och barnens pappa är mitt i en separation är sommarplanerna obefintliga. Sitter dock och funderar på om jag och barnen...
2
Svar
24
· Visningar
2 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka