Forumlängd

S

silverblom

Vaför är det olika längd på forumen?
På tex hästvård finns det ca 400 sidor med inlägg och gammla inlägg från 2003 medans text Äldre ungdom finns det bara ca 40 och inläggen är bara ca 2 veckor gammla!

Varför är det så? eller är det jag som sökt helt galet?:confused:

Sv: Forumlängd

Trådar lagda i Senior, Äldre Ungdom och Ungdom automatrensas efter ca två veckor då det visat sig att det ändå inte finns något större intresse av gamla diskussioner, alla vill påbörja nya fräscha även om det är samma ämnen som återkommer gång på gång. I Lek&Tjatter rensas trådarna redan efter en veckas inaktivitet.

Men det är väl inte många som är intresserade av 4 år gammla inlägg i tex hästvård heller?? hur länge sparas trådarna i de andra forumen?

Jo, det kan det väl vara? Det finns sååå många intressanta diskussioner på hästforumen om man bara söker lite. Ofta kan man dessutom själv få svar på sina egna frågor, utan att behöva skapa en ny tråd.

Däremot kunde jag inte bry mig mindre än om en person som klippt sig eller köpt en underbar klänning för två månader sedan.

*KL*

Även jag rensar mellan varven, te x trådar som är ett år gamla utan svar tas bort.
I övrigt är det väl tänkt att man kan använda sökfunktionen och på så sätt ev kunna finna svar på sin fråga, fast det verkar ju inte funka.:angel:

*kl*
Men lite jobbigt blir det om ngn drar upp en 2år gammal tråd och svarar att man FÅR ha annan färg på ridbyxorna än vit på tävling...:angel: (dåligt exempel, jag vet...)

Men då kan man anmäla tråden så ser moderatorn det och tråden blir låst...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 832
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 861
Senast: Cambrie
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 833
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar