Forumet "Utrustning"

G

Girlie_68

Har en undran ang ovanstående forum.. Nåt verkar ha hänt på detta forum, jag får inte fram inlägg nyare än någon gång i mitten av november. Är det ngt med min dator eller är det ngt allmänt? E fundersam, hade stor glädje av att läsa denna sida

//Girlie

Sv: Forumet "Utrustning"

Du har troligen valt att sortera på något annat än Senaste inlägg.

Min dator dummade sig häromdagen. Mellan 20 på kvällen innan och 12 samma dag såg jag inga inlägg, fast jag själv svarat i dem. Jag rensade cookies och temp-filerna på datorn, o sen UPPDATERADE jag sidan. Då kom de fram.
Kolla i din kontrollpanel hur du valt att sortera, o är det inte där felet ligger så kolla din dator.

Tack å bock:bow: :bow: !
Du har löst mitt problem, hade nog antagligen kommit åt den knappen av misstag, men nu är det åtgärdat. D andra sidorna fungerade ju så jag hade inte en tanke på detta.

Än en gång tack.
Tack även te Prosit!

//Girlie

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 867
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 161
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka