Forumet ser konstigt ut?

Sv: Forumet ser konstigt ut?

Leta reda på inlägg 1218 - där börjar det se skumt ut.

Aha, nu är jag med.:idea: Det där tror jag att jag också sett någon gång, men då har det försvunnit när jag uppdaterat sidan.

Det verkar som att forumet ibland ballar ur lite, det händer lite titt som tätt att det ser lite lustigt ut. T.ex. för en tid sedan såg det ut såhär när jag gick in i en tråd: http://img144.imageshack.us/img144/3389/bukeju3.jpg
Underligt värre.

Det där med att bilderna skiftar plats har jag också fått, men enbart på datorer som varit redo för ättestupan. Men det är nog så intressant att få folks avatarer som smileys! Blir lite skillnad på en text när den efterföljs av en islandshäst jämfört med om den följs av en bow-smiley.

Men det här felet var nytt för mig... Gunnar får nog kolla upp vad som gått fel (för antagligen har det väl slunkit in nån konstig kod som forumet tolkar i nåndera inlägget).

Jo, det är ett inlägg som är skumt, och som skickar iväg alla inlägg under ett snäpp till höger. Troligen är det 1218 som är galen, men med tanke på hur skumt saker kan hänga ihop i datorernas magiska värld så skulle jag inte utesluta 1219 helt.

Joice har citerat inlägg som lagts efter hennes eget... är inte det lite magiskt så säg? Hon har även citerat sin egen onlineknapp, varningstriangeln, reklamen och lite annat smått och gott.

Jag har precis raderat det som var inlägg 1218. Nu verkar det fungera och se ut som det skall igen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5