Fortunasulky

ghost

Trådstartare
På 90-talet någon gång blev ju Fortunan förbjuden efter ett antal incidenter då sulkyn gått sönder.

Vad hände? Slutade Fortuna att tillverka sulkies eller är de godkända från en viss årsmdell?

Jag fick syn på en i en annons och då kom jag på detta.

Sv: Fortunasulky

och vad hände med sulkyn som man satt på knä i med benen ihop?

Tillgång och efterfrågan...
Det var väl inte direkt någon efterfrågan på den Joyride-modellen...

Salandge skrev:
Tillgång och efterfrågan...
Det var väl inte direkt någon efterfrågan på den Joyride-modellen...

Du menar "skithusjollen"......:cool:

(Eeehh...sorry ghost....:o....)

Senast ändrad av en moderator:

Äh vad då? Den här tråden får väl urarta åt vilket håll som helst, som vanligt när jag skapar trådar är det mest nåt som ploppar upp i skallen. :D

Jag förstår mycket väl att den sulkyn inte blev nån storsäljare, man får ju inte nån vidare balans i den körställningen.

Inte jag heller, men sätt ihop benen och låtsas att du har en häst som ligger på. :idea: :D

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 421
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 597
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar