Vad är det för något? Bara på namnet så låter det inte som nått för mig.Du kan vara med i Leningrad Cowboys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för något? Bara på namnet så låter det inte som nått för mig.Du kan vara med i Leningrad Cowboys!
Det är en musikgruppVad är det för något? Bara på namnet så låter det inte som nått för mig.
Ah, visste att det påminde mig om något men kunde inte komma på vad!Du kan vara med i Leningrad Cowboys!
Ah, hade inte tid att googla är fortfarande på jobbet. Inväntar en bil vi ska lasta sen får ja gå hem.Det är en musikgrupp
Brahehus ligger ju så till att en blir nyfikenKörde lite sightseeing på lunchrasten idag. Passade på när jag ändå var i närheten runt lunch. Varför inte, aldrig kollat närmare på Brahehus.
Visa bifogad fil 45091
Alltid bara åkt förbi, så pratade jag med en kollega i telefon som sa att hon hade haft lunch där och det var fint. Det var rätt passande att stanna där idag då det var enda stället jag var på under hela dagen, som hade sol.Brahehus ligger ju så till att en blir nyfiken
Stället är ju rätt häftigt men synd att maten är så medioker.Alltid bara åkt förbi, så pratade jag med en kollega i telefon som sa att hon hade haft lunch där och det var fint. Det var rätt passande att stanna där idag då det var enda stället jag var på under hela dagen, som hade sol.
Åh, du ska se den utsikten när det är solnedgång/soluppgång. Jag har stannat till vid Brahehus många gånger, tycker verkligen om det (har dock alltid ätit medhavd mat ). Vägen sedan mellan Brahehus och Jönköping, där man kör nära vattnet, är nog en av de finaste sträckor jag kört.Körde lite sightseeing på lunchrasten idag. Passade på när jag ändå var i närheten runt lunch. Varför inte, aldrig kollat närmare på Brahehus.
Visa bifogad fil 45091
Mycket bättre med fin utsikt å egen mat. Från hon som är för snål för att äta ”ute”.Stället är ju rätt häftigt men synd att maten är så medioker.
Sett bilder därifrån och åkt en hel del på den sträckan av E4:an, likaså 195:an som går längs Vättern på andra sidan är fin också.Åh, du ska se den utsikten när det är solnedgång/soluppgång. Jag har stannat till vid Brahehus många gånger, tycker verkligen om det (har dock alltid ätit medhavd mat ). Vägen sedan mellan Brahehus och Jönköping, där man kör nära vattnet, är nog en av de finaste sträckor jag kört.
Jääädrar vad snygg du var i den!Provar lite nya klänningar .
Visa bifogad fil 44871
Tack!Jääädrar vad snygg du var i den!