Fortsätt försöka

Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet
 

Efter att ha läst ett annat inlägg som jag gissar delvis beror på mig och Bella. Jag vill inte att andra ska behöva känna sig värdelösa eller må dåligt pga mig 😭

Alltså det är väl snarare mig det kan skyllas på i såna fall och knappast du som försökt släta över allt för att vara snäll. Och vet du vad? jag kan ta det och känner mig inte elak för att jag säger emot när jag tycker nåt är orättvist.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Wille
·
  • Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: Cina B
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp