Försvunnet PM?

Sorbe

Trådstartare
Skickade ett pm för ungefär en halvtimme sen, men det är ju spårlöst borta? Finns inte i min utkorg.

Sv: Försvunnet PM?

Det försvinner från utkorgen när mottagaren läst det. Då ska det hamna i skickat, om du inte bockat av att en kopia ska sparas.

Det försvinner från utkorgen när mottagaren läst det. Då ska det hamna i skickat, om du inte bockat av att en kopia ska sparas.

Jag undrar varför inte jag har ngn utkorg. Är det ngt man kan ställa in?

Till ts
Om man skickar till ngn som har sina mappar (eller vad det heter) fulla så försvinner nog pm:et. Det är kanske inte säkert att man märker det.

jag undrar var min avatar tog vägen... bytte till en sommarbild för 1-2 veckor sedan :cool:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Emma-pemma
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar