försvunnen tråd?

emma74

Trådstartare
i morse gjorde jag ett inlägg på Senior, i mitt tycke allmän gnälltråd, som till min förvåning flyttades till Gnägg, och det var väl lugnt om moderatorerna vill ha den där, sen gick jag ut och lekte med min dotter och när jag kom tillbaka till datorn var tråden spårlöst försvunnen... inte för att det var något viktigt, men varför? är den flyttad igen, eller raderad?

bara lite nyfiken...

Sv: försvunnen tråd?

Om en tråd är försvunnen/flyttad och du vet att du själv skrivit i den kan du söka på dina egna inlägg, dels genom profilen, dels genom sök. Detta kan du även göra om du vet nicket på någon annan som skrivit i en försvunnen tråd.

Hittar du den inte är den förmodligen borttagen. Det kan ha tillkommit inlägg efter ditt som gjort att tråden raderas. Sedan kan ju andra användare ha haft synpunkter på tråden.

Saxat ur forumreglerna:
Administratären och moderatorerna på Bukefalos.com reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga en tråd av vilken anledning som helst.

Den kanske blev klassad som "smygannons", eller nåt sånt. Jag såg den tidigare idag, men man vet ju inte vad som händer när folk sätter igång att diskutera. Rätt som det är sitter de o kastar skit på varandra eller erbjuder sig som fodervärd, skötare, vill låna ut sin häst eller dyl, och så ryker tråden.

Tänk igenom hur du skrivit den, och sen skriver du om det, och lägger den på hästverksamhet där det diskuteras sånt redan, eller så söker du rätt på en sån tråd och skriver i :)

ja uppenbarligen måste någon ha skrivit något olämpligt för borta är den... undrar hur den kunde spåra ur :confused:

fniss, jag gnäller över min sociala fobi och någon tolkar den som en smyganonns... ja ja... så viktigt var det ju inte, mest gnäll

Jag kan ju svara på den första delen av mysteriet: det var jag som flyttade tråden till gnägg, mest för att jag tolkade tråden som en hästrelaterad händelse. Efter det tvår jag mina händer.

/tifo - moderator@senior

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 132
Senast: Freazer
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 801
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar