Försvunnen kommentar i bildgalleriet?

Pazuzu

Trådstartare
När man går in på sin profil så står det ju hur många bilder man har lagt in i galleriet och hur många kommentarer andra användare lagt. Tidigare har jag haft 11 bilder och 9 kommentarer (fråga mig inte varför jag kommer ihåg det ;) ), men nu precis fick jag se att det endast står 8 kommentarer.:confused: Hur kommer det sig att en har försvunnit bara sådär? Jag skulle gärna vilja veta vad det var för någon, då jag själv inte listat ut vilken det är som försvunnit...

Sv: Försvunnen kommentar i bildgalleriet?

Jag, som är moderator för Bildgalleriet, har faktiskt ingen aning. Har nog bara raderat en enda kommentar om en bild. Det var någon som bara lagt in en massa svordomar.

Eventuellt kan det vara så att det är en kommentar av en borttagen användare, de kanske inte räknas i statistiken.

Men spelar det någon roll?

Sv: Försvunnen kommentar i bildgalleriet?

Nej då, jag var bara lite nyfiken på varför den skulle ha försvunnit.:angel:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 483
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar