förstora bild!

A

AtletShipping

När jag ska lägga upp en bild i ett inlägg så den syns direkt i det blir den jätte liten (typ 5*5 cm).
Hur föstorar man den???
 
Sv: förstora bild!

Jag märkte en gång när jag skulle lägga ut en bild...visserligen bara som länk, men ändå...jag har ett fotoalbum på Yahoo...och om jag bara går in på yahoo så jag ser alla korten i småformat och sedan kopierar adress på bilden jag vill ha...ja då länkar ju min länk till den LILLA bilden. Om jag däremot klickar på min bild så den öppnas och sedan kopierar adressen...då blir den i fullformat. Kolla mina 2 olika länkar till samma bild...

http://us.f1.yahoofs.com/users/b76545d5/0061/__tn_/6a2d.jpg?phQaH3BBD2dgjWWS

http://us.f1.yahoofs.com/users/b76545d5/0061/__sr_/6a2d.jpg?ph7dH3BB9J.7cRpv
 
Sv: förstora bild!

de ligger på msn fotoalbum.
De blir bara i samma storlek som de är när man i albumet, alltså små.
Om man sedan trycker på bilden så den förstoras och kopierar länken därifrån och sedan trycker "infoga bild" i inlägget och lägger in den där så antingen blir bilden liten eller så blir där ändå en länk.
När jag ska få fram bildadressen högerklickar jag på bilden, trycker på egenskaper och kopierar adressen därifrån.
 
Sv: förstora bild!

det kommer upp nåt om "sidan kan inte visas" och sen en massa text.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
292
Senast: gul_zebra
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp