Första veckan gjord

Så jäkla skönt med kort vecka. Och nästa vecka blir också kort. Idag fick vi påskfika på jobbet. Sen hade vi en jäkligt lugn dag idag. Har nog aldrig haft en så lugn arbetsdag.

Men jag är trött. Jag var och handlade idag och det var knappt jag orkade. Den frysta spenaten var slut på Ica, men jag glömde gå till Willys för att kolla om de hade.

Nu skulle jag behöva gå en promenad för att bränna lite kalorier, men fattar inte hur jag ska orka. I stället ligger jag i sängen med en katt på magen. Jag skulle behöva elda också men så länge jag ligger under täcket klarar jag mig.

Visst har du ett jobb där du rör dig mycket? Det saknar jag ibland. Jag älskar mitt jobb, men sitta på kontoret suger ju egentligen. När jag hade ett mer aktivt jobb på det viset brukade jag vara som du, lägga mig på soffan och mysa när jag kom hem.

Visst har du ett jobb där du rör dig mycket? Det saknar jag ibland. Jag älskar mitt jobb, men sitta på kontoret suger ju egentligen. När jag hade ett mer aktivt jobb på det viset brukade jag vara som du, lägga mig på soffan och mysa när jag kom hem.
Jo, jag rör mig en del i jobbet.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 711
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 256
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 602
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar