Första utställning :)

Ahi

Trådstartare
Idag har vi varit på vår första utställning, en inofficiell i ösregn. Vår labbe tyckte det var var superskoj men vi tyckte kanske det var mindre roligt.Det var 4 hundar i gruppen, och det gick väl inte så bra för oss då för vi blev fyra :( Men vi fick HP iaf och bra kritik, så jag gissar att det är väl bara att försöka igen. Vi hade inte tränat så mycket till den här, men nu blir det till att öva till nästa gång . kritiken löd
"Bra huvud och uttryck. Välkroppad. Bra vinklar fram och bak.
Bra päls. Rör sig bra. Trevligt temperament"

Så nu laddar vi för officiell utställning nästa gång. Var rätt så skoj detta med utställning fast det inte gick så bra
 
Sv: Första utställning :)

Ja det var skoj (förutom regnet då) Grattis till er HP Vad har du för vovve?
 
Sv: Första utställning :)

Jag och lagotton har heller inte haft nån strålande utställningskarriär, men det är kul att få en bedömning ändå....
Grattis till HP och bättre lycka nästa gång, som det heter!
 
Sv: Första utställning :)

tack! Var ju första gången så vi får se hur det går nästa. Och precis som du säger det är ju lite kul att få bedöming, men inte heller hela världen om det inte går bra.
 
Sv: Första utställning :)

Ja, fast visst skulle det sitta fint med en BIG-vinst eller liknande (*drömmer*)...
 
Sv: Första utställning :)

Ja det håller jag med om fast just nu känns det långt dit :)
 
Sv: Första utställning :)

Ställde min minsta dvärgschnauzer i lördags och fick hp och jätte bra kritik så nu ska väl hennes utställningskarriär förhoppningsvis sätta fart!

Lycka till i det fortsatta ställandet!
 
Sv: Första utställning :)

Vad skoj grattis till er!!! Vi shar precis anmält oss till vår första offi. utställning, Så nu ska vi lägga oss i träning så får vi se om det går bättre nästa gång
Lycka till med ert utställande
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 852
Övr. Hund Jag har börjat fundera på om det är bra läge att skaffa hund nummer två nu till hösten, då jag har en termin kvar på min utbildning och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 839
Hundträning Igår var vi på första gången för Milou på agilitykurs. Själva momenten gick väldigt bra, han är ju snabbtänkt och vi har jobbat på...
Svar
14
· Visningar
770
Senast: Migo
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 303
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp