Första träningen på sönda..nybörjare

charmant

Trådstartare
På söndag gör vi vår första träning:love: ska bli sååå kul.Vi har ridit akademiskt förut men min pålle behöver mer huvudbry så nu ska vi testa trail som verkar vara kul.fast jösses...få en inbiten dressyr/hopp ryttare som mig att gå över till western det trodde jag aldrig men nu har det hänt.Ska bli spännande efter att ha smyg tittat på träningar och läst massa osv.Fick testa en häst för ett tag sen och var såld efter en ryggning på lång tygel.
Så önska oss lycka till nu och välkmna oss till detta forum för frågor kommer säkert att dyka upp i mitt huvud vartefter.

Sv: Första träningen på sönda..nybörjare

Vad kul:D Lycka till:banana:

:D
Tackar tackat,det ska bli sååå kul.och de jag träffat i klubben verkar kanon trevliga,

Det kommer säkert bli jättetrevligt:D

det börjar bli lite "pirrigt".Känner mig som en nybörjare...eller jag är ju en...hehe

Åh.. Nybörjare.. *suck*

Ett stort grattis och välkommen.

Hur gick det:) ??

*Lisa* skrev:
Åh.. Nybörjare.. *suck*

TACK TACK:bow: Ska nog tjata med er över snart med serru....annars finns ju risken att jag måste dras med andra "nybörjare"själv

Mount Never Rest skrev:
Hur gick det:) ??

Hej hej.Det gick väl hyfsat.jag gick dit med honom och mest hälsade på,det är ju 3 år sen vi var i ett ridhus med så han ahde huvudet fullt.Vi blev mkt väl bemötta och alla tyckte min pålle var fin.är alla western människor lika trevliga så kommer jag att storm trivas säger jag bara

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka