Första tävlingen äntligen avklarad!

malinsky

Trådstartare
:banana:

På en häst jag bar hade suttit på 20 min innan tävlingen. (lika för alla, helt okända hästar) Vi red LB:1 och jag fick 149 poäng vilket jag tyckte var helt ok (har glömt procentsatsen). Av ngn anledning glömde jag bort att RIDA serpentinerna med allt vad det innebär så jag hade en ganska rak häst, öppen i formen för att jag satt till 100% och koncentrerade mig på att serpentinbågarna blev lika stora :angel: Jäkla dumhuvud! :mad:

Däremot fick vi en 8:a på ena ökade traven, superkul tycker jag! :D

Skitkul, nu ska jag och damen hemma börja tävla!! På lördag är det träningstävl, LB:2.. Vet inte riktigt var jag ska börja egentligen. Tråkig bana, men vaffan, kanske jag behöver lite erfarenhet innan jag ger mig in på lite svårare och ROLIGARE program. Vad tycker ni?

Sv: Första tävlingen äntligen avklarad!

kul att de gick bra!

mm för att få rutin kan de va bra å rida många lätta program......men de beror ju på va man själv tycker........själv rider ja aldrig LB för de e så trååkigt ...å sen går min häst mkt bättre i LA åxå

Sv: Första tävlingen äntligen avklarad!

tant agda skrev:
kul att de gick bra!

mm för att få rutin kan de va bra å rida många lätta program......men de beror ju på va man själv tycker........själv rider ja aldrig LB för de e så trååkigt ...å sen går min häst mkt bättre i LA åxå

Ja, det är just det... det är tråkiga program... Själv gillar jag LA:3 men hade föredragit sluta i stället för skänkelvikning ;)

Liknande trådar

Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 355
Senast: shia
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka