Första presentationen av mina ragdollbebisar

Cheeserica

Trådstartare
Ja jag har varit lite dålig på att visa bilder på mina ragdollbebisar som jag nu har här hemma. Jag har gömt dem tills de blev ÄNNU sötare. :D Nu har de hunnit bli 2 veckor och alla har öppnat ögonen. De blir bara sötare och sötare för varje dag! :love: De har fortfarande inga namn men det kommer nog så småningom.

Först ut som är sötnosen nr 1! Min lilla bruna bicolorpojk som kommer bli vääärldens goskatt tror jag! Han ligger alltid och mjölktrampar och spinner som ett tröstverk när han snuttar, och han är minstingen i kullen.

nr1g.jpg

nr1h.jpg

Sedan kommer nr 2, kullens tjockis. Han är blå bicolor och kommer få ett litet gulligt v på nosen som redan syns. Tyvärr misstänker jag att han kommer bli lite feltecknad, han har en fläck på baksidan av ena frambenet, och eventuellt en liten fläck bredvid nosen, men man kan ju hoppas att det bara är smuts. ;) Han är i alla fall OTROLIGT söt, men en riktig skrikpelle! Han kan skrika så det ekar i huset om man inte släpper ner honom i lådan snabbt nog.

nr2g.jpg

nr2h.jpg

Näst ut är nr 3, min lilla blå bicolorflicka! Hon tog evigheter på sig att öppna ögonen, jag var nästan lite rädd att de skulle bli sådär små, men nu har hon äntligen fått stora vackra ögon hon med. Hon är en riktig prinsessa och väger idag exakt 300 g, inte långt ifrån storebrorsorna. Om inget oförutsett händer kommer hon förbli min för alltid! :love:

nr3g.jpg

nr3h.jpg

Sv: Första presentationen av mina ragdollbebisar

Sedan kommer lilla nr 4, blå colorpoint och alltså mammakopia. Han har stooora ögon och har en egen stil på bilder (dvs alla benen åt olika håll när det är fotodags). :D

nr4g.jpg

nr4h.jpg

Och sist men näst störst är nr 5, brun colorpoint och väääärldens sötaste! :love: Han är nog den som fastnat lite extra i mitt hjärta hittills, eftersom han har ett så otroligt vackert litet ansikte och är så lugn och go när man lyfter upp honom. Han kommer göra sin nya ägare väldigt lycklig i framtiden! :love:

nr5g.jpg

nr5h.jpg

Det var allt för denna gång, ska ta lite blandbilder när jag får tid igen, för de är ju så himla söta mina raringar nu! :love:

Om ni vill se fler bilder så finns det massor på min hemsida (finns länkad i profilen).

/Erica

De är så söta! :love: Knubbisen tycker jag är riktigt söt. Är han inte en liten Tulium iaf? ;)

Underbart söta! Ska jag nån gång ha en raskatt ska jag ha en ragdoll!:love:

Underbara! Hoppas du visar bilder när dem är 5-6 veckor också. :love:

Fy så hemskt!!!! De är så söta så jag sitter med tårar i ögonen :cry: :love:

Gud så fina!

Jättegrattis, vilken duktig tjej du har!

Varjr gång jag ser dina bilder börjar jag längta efter min kameraleverans (och det är en komplimang)!

Visst är det härligt när de visar personlighet redan som små "korvar" ;) :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka