Första lektionen för terminen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stod uppsatt på Goliat och fick lite ågren :crazy:
Goliat är stallets gamling (troligtvis äldst nu när Amigo gick bort) och stor samt ibland lite snubblig
Det roliga med honom är att när man hittar yttersidan och får ihop honom (är förutom stor även lång) börjar han gå i någon typ av hemmagjord spansk skritt

Jag var ringrostig, men balansen var bra efter en månads gungandes till sjöss.
Var lite orolig med tanke på borrelian och pencillinet om hag skulle orka. Men det gick helt ok och jag klarade behålla fokus hela lektionen och mot slutet gick det riktigt riktigt bra
Då är eg inte Ruter Ess-övningen en av mina stora favvoriter även om den är superbra

I helgen ska valpis med ut på båten eftersom dottern har både Globen och foto jobb.
Det kan ju bli spännande ragla upp kl 5 på morgonen för att rasta hund i mörker på en klippa :nailbiting:
I alla fall fick han bada igår och dottern skickade bild. Det är inte mycket hund under all pälsen inte, vilken liten Alien han som ut som :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Gick faktiskt över förväntan bra, kändes som jag (nästan) var där jag slutade i våras trots obefintlig kondis :p Dottern messade från...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hästen har ingen respekt för bommar
  • Dressyrsnack 17